
Loading knowledge, not ads. Almost there...
"Χελιδονίσματα" - 17ο Νηπιαγωγείο Τα "Απίθανα Νηπιάκια"
Ήρθε ήρθε χελιδόναήρθε και άλλη μεληδόνακάθισε και λάλησεκαι γλυκά κελάηδησε:«Μάρτη, Μάρτη μου καλέ,και Φλεβάρη φοβερέκι αν φλεβίσεις κι αν τσικνίσειςκαλοκαίρι θα μυρίσεις.Κι αν χιονίσεις κι αν κακίσεις,πάλιν άνοιξη θ” ανθίσεις.
G
Gueston April 1st, 2020915 views